Fantastische Open Toernooi week

We kunnen met een voldaan en trots gevoel terug kijken op de Open Toernooi week.

Een tennispark in beach sfeer met daarbij ook nog eens heerlijk zomerweer zorgde voor vele blije gezichten en gezelligheid.
Alle avonden een vol terras en sportieve wedstrijden. Met als hoogtepunt de vrijdagavond: DJ Fred zorgde voor zomerse muziek, veel gezelligheid en de bardienstmedewerkers moesten flink doortappen om alle dorstige sporters te voorzien van een gewenst drankje.
Zondag de 17e juli zijn de finales gespeeld met veel publiek en leuke wedstrijden. Aansluitend natuurlijk de prijsuitreiking met een zonnebloem en bon voor de winnaars. Na de mooie slotwoorden nog tijd voor een laatste drankje en vooral nagenieten van een heerlijke tennisweek!

Iedereen bedankt voor de deelname en de support en graag tot volgend jaar in week 28!!

Onder Foto's staan foto's van de toernooiweek.
Alle uitslagen en winnaars staan bij Onze toernooien