Ledenvergadering 2022

Vrijdag 6 mei is de jaarlijkse Ledenvergadering gehouden.

Na 2x uitstel is het er toch van gekomen en is er weer een ledenvergadering gehouden in het clubhuis.
Met een mooi aantal aanwezige leden is terug gekeken op de afgelopen 2 jaar en vooruit gekeken naar de toekomstige plannen.
Er is ook afscheid genomen van een aantal aftredende commissieleden en een aantal nieuwe zijn welkom geheten.
Tevens werd nogmaals een oproep gedaan aan de leden dat er nog steeds een aantal vacatures niet ingevuld zijn. Heb je interesse om je steentje bij te dragen in het draaiende houden van onze mooie club, meld je dan bij een van de bestuursleden.

Een aantal leden is inmiddels 40 jaar lid van de club en hebben een herrinnering en een mooie bos bloemen in ontvangst genomen.
40 jaar lid: Willy en Marian Verhoeven, Jo Janssen, Theo Braam en Jannie Wijnands, gefeliciteerd en we wensen jullie nog vele mooie jaren bij de club!