In memorian Albert Kregting

In memoriam

Albert Kregting (1959),

Enkele jaren geleden tennisten we een late DAC partij en kwamen als ongeveer de laatste van de baan af. Wat wil je drinken Albert, een biertje was het verwachte antwoord.
Maar Albert zei doe maar kopje thee, dit was wel een heel onverwacht antwoord. Ik heb al een tijdje last van mijn buik, maar even geen koolzuur.
Enkele dagen later kwam ons ter ore dat zijn zussen hem het medisch circuit in hadden gestuurd en al heel snel stuurde hij een appje dat hij lymfeklier kanker had en dat hij gelijk met behandeling startte.
Hierna heeft hij meerdere complicaties gehad en verschillende kuren ondergaan maar hij heeft zijn strijd toch moeten staken.

Op donderdagavond 12 augustus is Albert op 62-jarige leeftijd overleden.

Albert als lid van LTC Gendt

Albert is lid geworden van de tennisclub lang geleden (, in 1988) toen we nog speelden op betonbanen. Zijn vaste tennismaatje uit zijn beginjaren was Cees van der Zijde.

Albert was een sportief lid, hij tenniste niet alleen voor de lol een partij, het beheersen van de techniek maar zeker ook zijn eigen vitaliteit waren voor hem zeker zo belangrijk.
Voor extra wedstrijden in kader van clubkampioenschap, competitie was hij altijd wel voor te porren, toernooien waren voor hem i.v.m. zaterdagse werkdag uitgesloten.
Na de lichamelijke inspanningen nam Albert ook graag de tijd voor het sociale deel, de derde helft. Als een gezellige gast was hij aanwezig, maar zelden op de voorgrond maar zeker geen achterblijver.
Voor de vereniging was hij ten aller tijde bereid om zijn bijdrage te leveren, een bardienst werd altijd met plezier uitgevoerd. Commissie en bestuurswerk was niet zijn ding daar zijn andere beter in was zijn overtuiging.

Kortom een heel trouwe en gezellige tennisser en verenigingslid is van ons heengegaan we herdenken hem als zodanig.

Familie en vrienden wensen we veel sterkte toe deze dagen.