Clubkampioenschappen 2020

Het is weer mogelijk je in te schrijven voor de Clubkampioenschappen! In een jaar waarin het tot nu toe niet mogelijk was om wedstrijden te spelen tijdens competitie of toernooien, is dit eindelijk weer mogelijk tijdens de Clubkampioenschappen. Van 24 augustus t/m 6 september zal in de diverse categoriën gestreden worden om de eer. Tennissers van alle niveaus kunnen meedoen, dus ben je net begonnen met tennissen en wil je eens ervaren hoe het is om een wedstrijdje te spelen, dan is dit een ideale gelegenheid. Ook de zomerleden zijn welkom om mee te doen. Kortom een mooie gelegenheid om de zomer(vakantie) af te sluiten met een gezellig tennistoernooi.

Inschrijven kan t/m zondag 16 augustus. Je kunt je inschrijven om te enkelen, maar je kan ook een dubbel- of mix maatje zoeken om samen mee te doen.
Inschrijven kan via het kopje: Onze Toernooien op deze website of via deze link.