Genieten op de baan

Al een aantal weken is het weer volop genieten op de baan! Gezellig met je maatjes, familie of trainingsgenoten een balletje slaan, wat hebben we dat gemist. Regelmatig zie je ook nieuwe gezichten op de baan: nieuwe (zomer)leden weten de tennisbanen ook goed te vinden. Welkom alle nieuwe leden en heel veel tennisplezier bij LTC Gendt.

De gezelligheid na afloop op het terras moeten we nog wel missen. We hopen dat later deze zomer (vanaf 1 juli?) het terras en kantine weer open mogen. Achter de schermen wordt al nagedacht over evt aanpassingen en hoe we dit veilig kunnen doen. Als voorbereiding hierop is het terras al wel van nieuwe beplanting voorzien. Voorlopig dus nog even vanaf de baan van het fleurige uitzicht genieten en hopelijk snel ook vanaf het terras!

» Nieuws archief