Leuke en enthousiaste 'Anders dan Anders' ALV

Vrijdagavond 31 januari was er de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.
De invulling was dit jaar duidelijk 'Anders dan Anders'. Na een kort algemeen deel met de standaard agendapunten, zijn de aanwezigen daarna zelf enthousiast aan het brainstormen gegaan.
Over 5 thema's is de inspiratie van alle aanwezigen gevraagd: Ledenwerving, Activiteiten, Clubsponsoren betrekken bij club, Sociale binding binnen LTC en Suggestie voor verbeterpunten. Door alle aanwezigen is er volop en met de insteek alles is goed en alles mag gezegd worden meegedacht. Op 18 maart zal er een vervolg bijeenkomst zijn om de ideeën te presenteren en vervolg hierop te bespreken.

Tijdens de ALV is Jan Campschroer bedankt voor zijn jarenlange inzet in het bestuur en als voorzitter van de Kantine Commissie. Harrie de Beijer volgt Jan op.

Dit jaar ook weer diverse jubilarissen binnen de club: 2 leden zijn al 50 jaar lid: Willie Janssen en Ans Nissen, daarnaast ook een aantal leden met 40 jaar lidmaatschap: Henk Hendriks, Lisette de Jong, Ad Lakerveld, Edith Wissing, Harrie Verhoeven, Anke Verhoeven en Annie Kip. Alle jubilarissen van harte gefeliciteeerd en nog vele mooie jaren bij onze club gewenst!

» Nieuws archief