NL Doet 2022

Zaterdag 12 maart was het weer de landelijke NL Doet dag.

Ook bij LTC Gendt was er die dag in en rond het clubhuis volop activiteit door vrijwilligers van de club.
De kantine, keuken, kleedruimtes en bestuurskamer hebben een flinke opfris beurt gehad. Daarnaast is er buiten hard gewerkt met het schoonmaken van onder andere het terras, reclameborden, netten, looppaden, en banken op de banen.

Tussendoor was er voor de harde werkers een heerlijke lunch! Het was een gezellige dag, met prima klusweer erbij. Alle vrijwilligers bedankt!

Komende tijd zijn er nog genoeg activiteiten bij de club waarvoor vrijwilligers gezocht worden, dus meld je aan voor een bardienst of andere klus. Aanmelden kan ook direct via de website door onder het kopje Algemeen op Aanmelden vrijwilligers te klikken.