Succesvol Open Toernooi 2019

We kunnen terugkijken op een zeer succesvol, sportief en vooral gezellig Open Toernooi!

Er zijn vele leuke en sportieve wedstrijden gespeeld de afgelopen week (slechts 1 walk over). De verzorging van hapjes en drankjes was top! De hapjes werden mede verzorgd door diverse sponsoren: De Smaakcateraar, de Klok, cafetaria Gendt en Flintrop. Bardienstmedewerkers en sponsoren bedankt!
Vrijdagavond was de Deutsche Abend met DJ Fred sehr Toll, de bierpullen gingen in rap tempo over de bar en tot laat in de avond waren er zeer spannende wedstrijden te zien. Nieuw dit jaar was het Rad van Fortuin dat iedere avond draaide en waar leuke prijzen te winnen waren.
Zondagmiddag na de finales zijn de prijzen en rozen aan de finalisten uitgereikt en werden er mooie dankwoorden gesproken. We kunnen met zijn allen trots zijn op onze club, het park en alle vrijwilligers!

Alle deelnemers en toeschouwers bedankt voor jullie aanwezigheid en graag tot volgend jaar.
Onder het kopje Foto's vind je een impressie van de Toernooi week.