Algemene Ledenvergadering op 25 januari 2019

Op vrijdag 25 januari 2019 zal de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering weer plaatsvinden in ons clubhuis 'De Tabaksschuur'. De vergadering begint om 19:30 uur.

Indien het benodige quotum van het aantal stemgerechtigde leden niet bereikt is om 19:30 uur zal de nieuwe vergadering plaatsvinden op vrijdag 25 januari 2019 om 20:00 uur.

Op deze website onder het kopje 'Algemeen/Jaarvergadering' is binnenkort de agenda te vinden, evenals het jaarverslag 2018 en de notulen van de Algemene Ledenvergadering 2018.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering zijn onderstaande bestuursleden aftredend en herkiesbaar:

Patrick Derksen - Penningmeester

Freddy Bolder - Voorzitter Jeugdcommissie

Let op: tijdens de Algemene Ledenvergadering zullen de tennisbanen niet beschikbaar zijn om te spelen.

De Algemene Ledenvergadering zal tevens de laatste mogelijkheid zijn om de sleutel van de buitendeur van het clubhuis in te leveren en de borg retour te ontvangen. Deze sleutel kan niet meer gebruikt worden. De sleutels die niet ingeleverd worden zien we als schenking aan de club.

Wij hopen jullie allemaal te zien op 25 januari!