In Memorian theo aarntzen

In Memoriam

Met de kerstdagen bereikte ons het bericht dat ons lid Theo Aarntzen uit de Dorpsstraat zijn strijd met zijn ziekte definitief heeft verloren. Enkele maanden geleden zag het er even naar uit als zou Theo deze strijd winnen en zagen we hem op de zondagmorgen weer op baan 2 met zijn tennismaten. Theo had zo zijn eigen medespelers op zondagmorgen, als je een carrière bij de Gendtse brandweer op naam heb en het zondagmorgenontbijt naast de baan wil gebruiken dan kon je meedoen.

Na een half uurtje tennis vroeg op de zondagmorgen vielen de rackets en alle ballen ter plaatste neer op de baan en werd de ontbijttas geplunderd. Grote kan koffie, zak krentenbollen en de man een gekookt eitje werd geconsumeerd. Theo Lenderink kwam meestal ook even langs om nog wat toe te voegen aan de zienswijze van de heren aan het Gendtse nieuws. En na een kwartiertje pauze werd de wedstrijd van de kromme ballen weer voortgezet.

Theo bedankt voor jouw inzet en gezellige momenten.

Voor vrouw, dochter, kleinkinderen en andere familieleden heel veel sterkte deze dagen.