Clubkampioenschappen dubbel/mix

Afgelopen vrijdag zijn de clubkampioenschappen dubbel en mix afgesloten met de finales.

Wat later dan andere jaren zijn de wedstrijden van begin november tot half december gespeeld op woensdag en vrijdagavonden. Op het terras was het daardoor soms afzien, maar vanuit een warme kantine kijken was een aardig alternatief. Natuurlijk waren een aantal wedstrijden echte finales met een spannende 3e set. Na afloop van de wedstrijden was er de prijsuitreiking en was er voor de winnaars/finalisten weer een orginele prijs geregeld. Daarna bleef het nog lang gezellig!

Klik op Lees meer >> voor nog een aantal foto's en het overzicht van de finalisten. Alle uitslagen kun je vinden onder Onze toernooien - LTC Gendt Clubkampioenschappen 2018.