Najaarscompetitie: maar liefst 3 mix-teams kampioen!

Afgelopen weekend is voor de meeste competitie teams de najaarscompetitie afgesloten.

Dit jaar zijn er maar liefst 3 teams kampioen geworden: 3 zaterdag mix teams! Mix 1, mix 2 en mix 5. Tot de laatste wedstrijden was het spannend en bij na afloop van de wedstrijd van mix 2 wisten eigenlijk beide teams niet wie nu kampioen geworden was. Mix 2 van LTC Gendt is op 1 game kampioen geworden! Samen met de tegenstanders is toen de fles champagne ontkurkt en geproost op het kampioenschap.

's Avonds is met de teams gezamenlijk de competitie afgesloten met een heerlijke kop erwtensoep met roggebrood+spek en saté+brood en uiteraard ook diverse drankjes! De kampioensteams zijn deze avond ook gehuldigd.

Mix 1                                                                                       Mix 2                                                                                  Mix 5