Een succesvol Open Dubbel Toernooi

Van 9 t/m 15 juli is tijdens het Open Dubbel Toernooi gestreden om de titels in de diverse dubbel en mix categorieën.

Het weekend zijn de kwart-, halve- en finales gespeeld. Onder zeer zomerse omstandigheden moest er regelmatig een 3e set aan te pas komen om tot een winnaar te komen. In de schaduw op het terras was het zeer goed toeven. Kijken naar mooi tennis en zwetende spelers die geen punt cadeau kregen. Petje af voor alle deelnemers die de hitte trotseerden en het publiek mooie wedstrijden lieten zien.

We kijken dan ook terug op een mooie tennisweek in Gendt. Dank aan alle sponsoren, vrijwilligers, van baanonderhoud, kantinecommissie, bardienst vrijwilligers en toernooicommissie voor de inzet gedurende deze week.
Zeker ook dank aan alle deelnemers! Zonder jullie geen toernooi, dus graag zien we jullie volgend jaar weer terug in Gendt. We hebben genoten van jullie aanwezigheid.

Onder het kopje foto's vind je een impressie van een geslaagde tennisweek.