Vervanging banen gestart

Donderdag 22 februari is een start gemaakt met de baanrenovatie!

De planning is dat er begin april weer getennist kan worden in Gendt.

Tot die tijd is er overdag de mogelijkheid om in Angeren, Bemmel en Haalderen te tennissen.
We houden jullie op de hoogte van de vorderingen.

Alle tennislessen vinden met ingang van maandag 19 februari plaats op de banen van TC Haalderen aan de Notenboomstraat 20. Het betreft:

Maandag 16.00–19.00 uur jeugd 3 groepen, 19.00–22.00 uur senioren 3 groepen
Woensdag 15.30–17.30 uur jeugd 2 groepen
Donderdag 16.00–19.00 uur jeugd 3 groepen, 19.00–22.00 uur senioren 3 groepen

Tijdens de lessen is de kantine/kleedkamer geopend.
In verband met het Haalderen Open vervallen de lessen op 19 en 22 maart die starten om 19.00 uur en later.

Seniorenochtenden op Dinsdag- en Donderdagochtend
Vanaf 27 februari vinden de senioren ochtenden plaats bij TC Haalderen. I.v.m. het beperkt aantal banen maakt Gerard van Leeuwen een verdeling om ieder uur 12 mensen op de baan te hebben.
Dinsdag en donderdag van 08.30-12.00 zijn er 3 banen beschikbaar, kantine/kleedkamer zijn open en er is koffie beschikbaar.

Vrij Tennissen
Met TC Haalderen, TC Bemmel en TV Angeren is overleg geweest om gebruik te maken van hun banen. Bij alle drie de verenigingen kan overdag gebruik gemaakt worden van de banen. In de avonduren zijn er geen banen beschikbaar voor leden van LTC Gendt.

Doornenburg:
Hieronder de tijdstippen waarop uitgeweken kan worden naar TC Doornenburg:
Woensdagavond vanaf 20:00 uur: 2 banen
Donderdagavond vanaf 21:00 uur: 2 banen
Vrijdagavond kan men meedoen met labelen.
Overdag kan men gebruikmaken van 2 banen, behalve op zondag- dinsdag- en donderdagochtend. Dan vanaf 12:00 uur.

De laatste planning is dat op 1 april weer 6 nieuwe banen beschikbaar zijn.